събота, 11 март 2017 г.

Домашна Вита Баница

Има ли нещо по-вкусно от Домашна Вита Баница?

Все отлагах този момент, но мисля, че е време да споделя тази вкусна баница с Вас. Може да решите да пробвате, не е трудно въпроса е - "Ще се захванеш ли да разточиш хубава Домашна Вита Баница?" Свикнахме да купуваме от магазина. Сякаш напоследък се е загубил аромата от домашно приготвена храна. Наистина времето все не стига, но си е друго домашното. Всичко си е истинско!
Продукти:Домашна Вита Баница
1 яйце
200 мл. хладка вода
2 с.л. оцет
1 1/2 ч.л. сол
3 с.л. олио
За пълнежа:
350 гр. сирене
200 мл. олио
Начин на приготвяне:
Пресейте брашното, направете кладенче в него. Добавете яйцето, водата, оцета, солта и олиото. Омесете меко тесто. Оставете да почине 30 минути. Покрийте с фолио да не съхне. После разделете на топчета.
Домашна Вита Баница
Разточете на набрашнена повърхност с точилка. Разточва се да се получи тънък лист. Така, че вестник да четеш през нея.
Домашна Вита Баница
След това поръсете сирене и олио. Навийте на руло  и сложете в центъра на тавата. Продължавайте да разточвате и навивате в тавата докато се изпълни цялата. На мен тази доза ми изпълва точно една тава.
Домашна Вита Баница
Пече се в предварително загрята фурна на 180°С, докато приятно се зачерви. След като извадите от фурната напръскайте с вода и покрийте с кърпа. Нека да си обиколи нивката.
Нека да Ви е вкусно! Добър Апетит!
Домашна Вита Баница
Незабравими спомени нахлуват в моята глава. В далечно време баба търпеливо ме учеше да разточвам. Благодаря и, макар със закъснение,  и да не е сред нас аз знам, че е с мен и ме обича.
Домашна Вита Баница

Няма коментари:

Публикуване на коментар